Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Rekrutacja

Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Miłakowie ogłasza zapisy do:

- oddziałów przedszkolnych  (WIEK 3 - 6 lat) (wyjątkowo do przedszkola mogą być przyjęte dzieci 2,5 letnie)
Termin składania wniosków w dniach 15.02 - 05.03.2021r.
 

- klas pierwszych szkoły podstawowej  (WIEK 7 lat)
 Termin składania zgłoszeń w dn. 15.02 - 31.03.2021r.

 

  • W celu zapisania dziecka do Przedszkola lub Szkoły należy złożyć w sekretariacie szkoły wypełniony wniosek lub kartę zgłoszenia
  • Rodzice dzieci spoza obwodu wypełniają wniosek o przyjęcie do Przedszkola lub Szkoły.
  • Rodzice dzieci, które uczęszczają obecnie do przedszkola wypełniają deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w naszej placówce – do dn. 07.02.2021r.

Druki zgłoszeń są dostępne w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Miłakowie, ul. Olsztyńska 9a, u opiekunów grup przedszkolnych oraz na stronie internetowej szkoły.

 

Harmonogram rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych
w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2021/2022

Data

Etap rekrutacji/czynność rodzica

od

do

Kontynuacja edukacji przedszkolnej

1 lutego 2021

7 lutego 2021
godz. 15.00

Złożenie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym.

Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych
w szkołach podstawowych

15 lutego2021

godz. 13.00

5 marca 2021

godz. 15.00

Złożenie w sekretariacie  przedszkolu/szkole podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych.

7 kwietnia 2021

godz. 12.00

Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

7 kwietnia 2021

godz. 13.00

13 kwietnia 2021

do godz. 15.00

Potwierdzenia woli zapisu dziecka w przedszkolu/szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane.

20 kwietnia 2021

godz. 13.00

Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.

Procedura odwoławcza

od 20 kwietnia 2021

W terminie 7 dni od dnia opublikowania list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.

W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.

Postępowanie uzupełniające do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych
w szkołach podstawowych

9 sierpnia 2021

godz. 8.00

13 sierpnia 2021

godz. 15.00

Złożenie w przedszkolu/szkole podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych.

18 sierpnia 2021

godz. 11.00

Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

18 sierpnia 2021

godz. 11.00

23 sierpnia  2021

godz. 15.00

Potwierdzenia woli zapisu dziecka w przedszkolu/szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane.

24 sierpnia 2021

godz. 10.00

Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.

od 24 sierpnia 2021

Procedura odwoławcza.

30 sierpnia 2021

Opublikowanie wykazu wolnych miejsc.

Data dodania: 2021-02-02 12:30:41
Data edycji: 2021-02-02 13:28:51
Ilość wyświetleń: 805

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

Prawdziwie wielki jest ten człowiek, który chce się czegoś nauczyć.

Jan Paweł II
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej